2010. október 13., szerda

Carmelita minta

 
A képre kattintva letölthető. :)

19 hozzászólás:

norono írta...

Panka de nagyon aranyos vagy! Köszönöm ezt a klassz mintát!

POÉ írta...

Nagyon jó minta ! Köszönöm !!

Cimbilimbi írta...

Nagyon klassz minta, köszönöm! Muchas gracias, senorita :-D

Krisztina írta...

Kedves Panka!

Tölteném, én tölteném, de nem található a pdf-file a data szerint :(((

ZoknisPanka írta...

Köszi lányok,használjátok örömmel! :)

Szia Kriszta! Nem értem, nekem engedi letölteni...Átraktam a Rapidshare-re, próbáld meg légyszi hogy le tudod-e tölteni.

Teca írta...

Nagyon szépen köszönöm!
Nagyon klassz minta!

Krisztina írta...

Drága Panka!

Köszönöm, hogy miattam áttetted. Onnét gond nélkül sikerült. Csodaszép darab, ha megcsinálom, felteszem majd a blogomba.

Data-n próbáltam, vagy 5-6x, nem sikerült. Rapid-on elsőre ment.

Még egyszer köszönöm.

ekszerlada írta...

Hűűűha de gyönyörű:))Köszi én is!!:)

Timike írta...

Köszi szépen, klassz minta.

Krisziz írta...

Köszönöm szépen!! :-)

Kocsó Viktória írta...

Mint csupán egy magánórát vett gyöngyöző-tanonc kíváncsiságból letöltöttem a mintát...hhm azért nem fogok magam nekiállni.
Gratula mindenkinek, aki már önállóan el tudja készíteni! :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Köszönöm!!!!!

Pancsa írta...

Csodaszép, köszi a mintát.

Kántorné Szilvi írta...

Kedves Panka!
Biztos én vagyok a béna, de nekem sehogy sem sikerül letölteni.
Most már bele sem enged.
Először regisztrálni kell?
Kaszilva
kantorszszilvia@gmail.com

ZoknisPanka írta...

Köszi lányok,remélem hasznát veszitek! :)
Kriszta: igazán nincs mit! :)
Szilvi: írtam mailt! :)
Elvileg ha rákattintotok a képre,akkor automatikusan elkezdi letölteni,vagy felugrik egy kis ablak,hogy szeretnéd-e menteni (böngészőtől függően). Ha viszont le vannak tiltva a felugró ablakok,akkor elképzelhető hogy nem tölt automatikusan,ilyenkor a képernyő tetejénél egy vízszintes sáv szokott megjelenni,ahol tudod engedélyezni a felugró ablakot.
Ha nem sikerül, akkor ezeken a címeken tudtok próbálkozni,vagy dobjatok egy mailt a zoknispanka@gmail.com-ra. :)

http://data.hu/get/3070029/Carmelita_karkoto_minta.pdf.html

http://rapidshare.com/#!download|639|424808690|Carmelita_karkoto_minta.pdf|5546

Zsuzsi írta...

Nekem nincsenek letiltva a felugró ablakok, de a képre kattintva nem tudtam letölteni - valami engedély nem stimmel, azt írta ki. De az előző megjegyzésbe berakott linken sikerült, köszönöm!

Mil Delicias írta...

Muchas gracias

Saci írta...

Nagyon jó minta, köszönöm. Nemrég készítettem el, és feltettem a blogomra a képet a karkötőről, persze hivatkozva a minta forrására :)

bibirc írta...

Köszi szépen a mintát!