2010. február 22., hétfő

Blog háttér segítségkérés

Ha valaki tudna nekem segíteni abban, hogy vajon hogyan tudom beilleszteni ezt a háttérképet:http://i260.photobucket.com/albums/ii40/Mikelle_05/Funky3Columncopy.jpg és ezt a fejlécet:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg64mQoRMJ6t1EG_TmU_oXWSjkRlWrRnqMhh_rv4y4CbGuwgrN_D66pYdJ7zVKo_tmr0fKYRlV_3T0xHA6J0Z5P4ic41AmStKpjK_icPP2GDI47mLYVUNyt8YiWMqFZY_WgMP8IMgVsITWq/s1600-h/Funky+copy.jpg , kérem ossza meg velem. Valamit nagyon rosszul csinálok, mert 1 álló napja szenvedek és nem sikerül.Aki segít nekem, annak a közreműködését egy szabadon választott könyvjelzővel honorálomá természetesen állom a postát). :)

Andi nagyfia kisegített a bajból, köszi szépen, küldöm a könyvjelzőt. :) Mivel Betti és Cirelin is igyekezett segíteni, őket is szeretném meglepni valamivel, kérlek küldjetek címet, hogy hová postázzak. :)

8 hozzászólás:

Cirelin írta...

Szia!

Könyvjelző nélkül is szívesen segítek. :) Én is csak a fejléc képet tudom, a háttérre még nem jöttem rá sajnos, de azt hátha más megmondja. Két lehetőség van attól függően mennyire vagy jó html terén.
1. Menj arra a részre, hogy HTML-kód szerkesztése, és ott keresd meg azt a részt, hogy #header {
background:url("képlinkje") no-repeat $startSide
Itt a képlinkje helyre kell betenni a logo linkjét, amit be szeretnél tenni magadnak.
2. Egyszerűbb mód: Oldalelemek. Fejléc részen katt a "Szerkesztés" gombra. Kapsz egy új ablakot, ahol tallózással fel tudsz tölteni képet.

Cirelin írta...

Látom sikerült betenned hátteret, gratula! :)

ZoknisPanka írta...

Szia!Nem az én érdemem. :)

Ági írta...

Szia,
A fejlécet így tudod beállítani: a blogban megkeresed az elrendezés fület ezen belül oldalelemek és a fejléc mellett lesz egy felirat (szerkesztés) kattints és elvileg be lehet tölteni a netről is url cím alapján a fejlécet, bár ez nekem sosem sikerült. én úgy szoktam, hogy lementem a képet, amit be szeretnék állítani és feltöltöm a gépről, ami nekem még mindig nagy szokott lenni, szóval még le is kell kicsinyíteni, ilyenkor általában találgatok, hogy mekkora legyen kb. Remélem tudtam segíteni, ha van még kérdésed írj nyugodtan.

Cirelin írta...

Nagyon csinos lett a blogod, tetszik a virágos háttér! :)

Betti írta...

Megkaptam a meglepit, köszönöm :)
A lányom már le is csapott rá :)))

ZoknisPanka írta...

Örülök hogy megkaptad és tetszik. :)

Cirelin írta...

Én is megkaptam tegnap délután, nagyon szuper, már régóta ki akartam próbálni ezeket a kis kupakokat gyöngyre, de valahogy magamtól sose vettem, szóval szuper! Köszönöm! :)