2010. június 24., csütörtök

Virágos könyvjelző az Ajándékblognak

Mióta megláttam az Ajándékblogot (amit nagyon jó ötletnek tartok), azóta bujkált bennem a gondolat, hogy valamit fel szeretnék ajánlani, de valahogy nem jött az ihlet...Tegnap a párom feldobta a könyvjelző-ötletet, én pedig azonnal rávetettem magam és elkészítettem ezt a könyvjelzőt. Nekem nagyon tetszik (kicsit fáj is a szívem megválni tőle), remélem a leendő tulajdonosának is tetszeni fog. Nem tudom mikor kerül fel az Ajándékblogra, de előre is köszönöm ha játszotok.

UPDATE: Augusztus 12-étől lehet játszani érte az Ajándékblogon! Sok sikert, jó játékot kívánok előre is! :)

6 hozzászólás:

Ládikó írta...

Nagyon jó lett. :-)

Cirelin írta...

Nagyon szuper, szép színes lett! :)

Névtelen írta...

Én biztos fogok játszani érte!
Szupi lett!
Kaszilva

Timi írta...

Nem lehetne már itt is játszani érte? Nagyon szép lett! ;-)

ZoknisPanka írta...

Kösz lányok, augusztus 12-én kerül fel az Ajándékblogra. :) Drukkolok majd nektek. :)

Susu írta...

Nagybetűkkel megjegyeztem magamnak a napot. Mindenféleképpen jelentkezni fogok a játékra. :)