2010. november 3., szerda

Szegusznak küldött ajándék

Latinka ajándékláncában Szeguszt volt szerencsém megajándékozni. Mivel már megkapta a csomagot, én is felteszem ide,mivel is leptem meg. :) A visszajelzésből ítélve családilag örültek az apróságoknak. :)


A biscornuval nem vagyok maradéktalanul elégedett,de sajnos csak nappali fényben láttam meg az apró hibákat. :( Ezen kívül volt még ott barna-sárga Paso Doble, hímzés könyv, lámpagyöngyös könyvjelző, virágos fülbevaló, angyalkás nyaklánc, tavasztündéres mobildísz a kedvenc teáim gyűjteménye és néhány fityegő is.
Nagyon-nagyon remélem, hogy a család minden tagjának tudtam örömet szerezni! :)

4 hozzászólás:

Szegusz írta...

Tudtál!!! :)))

Köszi mindent!!!!

latinka írta...

nagyon szépeket készítettél,tuti,hogy örültek!

MELI-BEADS írta...

Nos,egy ilyen csomagnak nehéz lenne nem örülni:).Nagyon szépeket készítettél és nagyon ötletes ajándékok,kicsiknek és nagyoknak egyben!Ügyi vagy!

Névtelen írta...

Nagyon szép dolgokat készítettél! Gratulálok!